Is het mogelijk om 'geclusterde' mail in gmail uit te schakelen?

Als er een conversatie is, dan 'clustert' gmail alle mailtjes.
[mijn naam, afzender (36)]
Daar wil ik vanaf!
Vind ik persoonlijk zeer onhandig.
Maar hoe schakel je dat uit?
Zodat elk nieuw mailtje gewoon als nieuwe mail verschijnt.
Ook al mailde ik al eerder met die persoon met hetzelfde onderwerp.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Je zou het kunnen oplossen door je account door te schakelen naar een extern mailprogramma (zoals bijv. Microsoft Outlook), dan is het 'probleem' verholpen. Maar dat is niet ideaal natuurlijk, omdat je ten eerste een ander programma moet installeren (vermindert schijfruimte en processnelheid) en daarnaast dan niet meer in GMail werkt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Nee, dat is een deel van Gmail dat zeer gewaardeerd wordt door velen, ook door mij. Het is niet uit te zetten.
Het is echt heel handig, als je eraan gewend bent.
AWM
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben het maar voor een deel met je eens. Ik werk al jaren met gmail en vind het meestal ook heel handig, maar als je van bepaalde websites mailtjes krijgt die allemaal hetzelfde heten, maar over heel verschillende zaken gaan, is het echt niet handig. Dan krijg je clusters van honderden mailtjes waaruit je dat ene mailtje dat je nog nodig hebt niet meer kunt terugvinden. Ik heb dat echt ondervonden en vond het toen ineens niet leuk meer. Al was het maar omdat het een eeuwigheid duurt voor als die mails uitgevouwen zijn...
AWM
14 jaar geleden
Ja, ik heb het inderdaad bij forums ook. Maar het verschil is misschien dat het uit- en inklappen bij mij razendsnel gaat....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ook bij honderden mails in 1 cluster? Hm, misschien moet ik toch eens een ander abonnement nemen....
AWM
14 jaar geleden
Honderden? Ik weet niet of ik er zoveel in één cluster gehad heb. Maar ik nooit last van vertragingen in dat opzicht....
AWM
14 jaar geleden
Ik snap je probleem. In elk geval is er geen manier om het uit te zetten, helaas voor jou....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Rammelzee: Je kunt zowel hele conversaties als losse mailtjes daaruit individueel verwijderen. Wanneer je de knop 'Beantwoorden' uitvouwt, staat daar de optie 'Bericht verplaatsen naar Prullenbak' bij.