hoe krijg ik die meldingen van comodo weg (Windows 8)?

Ik heb Comodo firewall gedownload (gratis versie). Nu krijg ik constant meldingen : ik heb "punten gewonnen op de Comodobank", ik ben "bedankt om Comodo te hebben gedownload" enz...
Zeer irritant! Hoe krijg ik dat weg?

10 jaar geleden
in: Internet
SimonV
10 jaar geleden
Hopelijk is dit voldoende:
- Ga naar de CIS Task window.
- Dan "Advanced Tasks" sectie en klik op "Advanced Settings".
- "User Interface".
- Schakel optie "Show messages from COMODO Message Center" uit. http://www.techsupportalert.com/content/how-install-comodo-firewall.htm
SimonV
10 jaar geleden
Of rechtermuisknop Comodo in systeembalk
- klik Open
- ga naar More > Preferences
- uncheck optie “Enable Comodo Message Center” (bij “General” tab). http://www.thefreewindows.com/13773/disable-comodo-message-center/
ItisILeClerc
10 jaar geleden
perfect
ook meteen dat irri geluid uitgezet

Het beste antwoord

- Ga naar de CIS Task window.
- Kies dan "Advanced Tasks" en klik op "Advanced Settings".
- Kies daarna "User Interface".
- Schakel optie "Show messages from COMODO Message Center" uit.

Of

- Klik met rechtermuisknop op Comodo in systeembalk
- Klik Open
- Ga naar More > Preferences
- Uncheck de optie “Enable Comodo Message Center” (bij “General” tab).
SimonV
10 jaar geleden
liveisgreat
10 jaar geleden
gelukt! bedankt....