Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik doorgaan met een opgeslagen conceptbericht in Windows Live Mail (hotmail)?

Ik werkte met de oude Outlook Hotmail. Omdat ik een Windows 7 computer heb, kan ik Windows Live Mail voor mijn hotmailadres gebruiken. In het oude systeem kon ik, als ik een niet verzonden e-mail in de map Concepten had gedaan, het concept voltooien door op "doorgaan met schrijven" te klikken. Die mogelijkheid heb ik in het nieuwe Windows Live Mail niet kunnen ontdekken. Hoe kan ik een concept bericht in Windows Live Mail voltooien en daarna verzenden?

10 jaar geleden
in: Internet
3.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Je klikt op de betreffende conceptmail, en als het bericht geopend is komt er linksboven te staan: Doorgaan met schrijven | Verwijderen

Wanneer je op die eerste tekst klikt kan je het verder als een gewoon mailtje afhandelen.
(Lees meer...)
Amadea
10 jaar geleden
corzijlstra
10 jaar geleden
Ik denk, dat je in de normale outlook Hotmail kijkt. Maar ik heb het over de vernieuwde versie van Hotmail, nl. Windows Live Mail, geschikt voor Windows 7 computers. Ik zie nergens een kolom Doorgaan met schrijven | Verwijderen.
Boven het e-mailgedeelte zie ik wel een smalle gele balk met:
Onbekende afzender Verwijderen en blokkeren Afzender toestaan
Amadea
10 jaar geleden
De optie "Doorgaan met schrijven" is alleen niet beschikbaar als je de mail nog niet naar iemand hebt verstuurd. Zou het kunnen dat jij een reeds Verzonden bericht naar de Concepten hebt verplaatst? Ik zou dan de tekst kopiëren, en plakken in een Nieuw bericht.
corzijlstra
10 jaar geleden
Een familielid heeft het ei van Columbus:
1. klik op Concepten
2. klik op het onderwerp
3. toets op Enter..Het volle scherm verschijnt
4. surf met de muis naar het volle scherm
5. druk op de rechtermuisknop

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding