Waarom is teletekst via Internet vrijwel nooit actueel?

Teletekst via internet loopt soms dagen achter. Zit nu (3 mrt) naar het weer van 1 maart te kijken. Ook de AEX koersen zijn van 1 maart.

Is teletekst via internet technisch niet in orde of ligt het misschien aan mijn pc?

14 jaar geleden
in: Internet
1.1K

Het beste antwoord

IK gebruik het teletekst browser programma en heb er geen last van
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
paulus811
14 jaar geleden
Zou kunnen werken, maar op de werk pc (ja, daar kijk ik ook wel eens teletekst ;-) kan ik geen software installeren. Deze oplossing installeert software op de pc. Het moet toch mogelijk zijn om actuele info te krijgen via teletekst.nl?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
kan zijn dat de server van het werk de oude pagina's oppakt in plaats van de nieuwe omdat de oude nog op de server staan
Kun je wel je internet browser zelf instellen
zo ja ga als je explorer hebt
ga naar extra internet opties geavanceerd
dan een vinkje plaatsen bij de map met tijdelijke internet bestanden ....
zo worden alle oude websites weg gegooid zodra je je browser afsluit en zal hij de nieuwe gaan downloaden zodra je de teletekst pagina intypt
paulus811
14 jaar geleden
Het lijkt erop dat de server op het werk inderdaad de schuldige is.

Andere antwoorden (2)

Ik denk dat je in dat geval eens moet klikken op de knop: Pagina vernieuwen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De tetetekstpagina kun je ook verversen door met de muis op het paginnanummer linksboven van de teletekst pagina te klikken terwijl de de CTRL-toets ingedrukt houdt. Werkt altijd!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
paulus811
14 jaar geleden
Bijna altijd...ik kan inderdaad klikken op 703 met ctrl, maar hij blijft het weer van 1 maart geven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Probeer deze link eens:
http://teletekst.nos.nl/?703-01
paulus811
14 jaar geleden
Dank, maar nog steeds de buien van 1 maart. Gelukkig klopt t niet en zit ik lekker in t zonnetje.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zo heeft ieder nadeel weer een voordeel.