bij mij werkt youtube heel slecht, alle video`s lopen vast weet iemand waar dat aan kan liggen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Heb ik ook vaak last van. Op mobiel, laptop, maakt niet uit. Ik denk dat Youtube het soms gewoon te druk heeft.

Antwoorden (2)

Al eens gekeken bij de youtube instellingen? misschien ligt het probleem door door het een en ander uit of aan te zetten. ;p
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedoel je Youtube op je mobiel of op je laptop, tablet of pc? Is het via WiFi of via een vaste kabel rechtstreeks aan je computer? Bij WiFi loopt Youtube vast als je verbinding niet snel genoeg is. Bewegend beeld vraagt om veel data, veel meer dan bijvoorbeeld het bekijken van een internetpagina of mail. Een slome verbinding zorgt ervoor dat Youtube steeds stopt. Misschien zit je te ver van je router af?