Kan je in wordpress iemand laten inloggen en dan op en pagina een tekstdocument laten bewerken?

Ik wil graag dat iemand via mijn inlogsysteem inlogt en dan op een pagina komt waar hij een tekst document kan bewerken en dat hij dat op kan slaan en volgende keer weer verder kan bewerken.

Is dat mogelijk?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Ja dat kan, onder gebruikers kun je er zelfs iemand apart toegang geven, zodat je ze niet je eigen password hoeft te geven
wordpress.com/wp-admin/users.php daar kun je persoon toevoegen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat ligt aan de rechten die je de persoon toedeelt, je bent zelf de beheerder van je Wordpress blog, maar je kunt dus een ander toevoegen en dan andere rechten geven, zo heb je dus Beheerder, die mag dus alles, ook de site opheffen.. maar de andere zijn: Redacteur, dat zal verbeteren, en of schrijven zijn; Auteur en Schrijver