Hoe wis ik de geschiedenis van mijn iPhone?

Het gaat dus om een iPhone en ik wil héél graag weten hoe ik de geschiedenis van mijn iPhone moet wissen. Alvast bedankt voor je hulp!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Internet
5.9K

Antwoorden (3)

Dat is toch niet moeilijk,als je kijkt bij geschiedenis staat onderaan wis,daar klik je dan op:geschiedenis gewist.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kan ook naar instellingen.
Daarna op safari
Dan naar onder scrollen en daar staat wis geschiedenis en daaronder wis geschiedenis en cookies
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Eigenlijk kunt u alle gegevens wissen op de iPhone om het af te vegen. U hoeft alleen maar naar Instellingen tik op> Algemeen> Reset en kies Wis alle inhoud en instellingen om alles af te vegen op je iPhone.