iGoogle vind ik persoonlijk de beste. Er is een enorme hoeveelheid widgets (daar heten ze gadgets) beschikbaar.

Bovendien kunnen de gadgets relatief gemakkelijk zelf worden ontwikkeld, en is het iGoogle-platform dusdanig populair, dat je gadget in korte tijd goed opgepikt wordt.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De widgets op apple zijn gewoon heel gebruiksvriendelijk met één muisknop heb je bv. op je scherm alle plaatsen ter wereld met de meteovooruitzichten, de beursberichten, de aarde in reliëf met zon , aankomst en vertrek van alle vliegtuigen, youtube, webknipsels , post-it's en nog zovele andere . Wat is de beste : "De gustibus non est dispuntandum" Over geuren en kleuren discussieert men niet.(vrij vertaald)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
widgetwereld.nl is een leuk nieuw initiatief op dit gebied