Bellen via Skype. Hoe werkt het precies, is het inderdaad gratis en wat zijn de addertjes onder het gras?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Als je via je telefoon skype gebruikt kun je alleen "gratis" bellen met andere mensen die ook in het bezit zijn van een skype account. Echter verbruik je wel mobiele data, dus helemaal gratis is het niet.

Gebruik je skype via de computer dan kun je anderen met een skype account ook gratis bellen, zolang je maar wilt. Echter is het bellen naar vaste of mobiele nummers via skype niet mogelijk, hiervoor zul je zogeheette skype credits voor moeten aanschaffen. Verder zitten er geen verborgen kosten achter, ik gebruik skype al jaren met groepsgesprekken van soms wel 12 uur.