Is het mogelijk om in een ziekenhuis bij opname een eigen internetverbinding te creëren waardoor ik kan downloaden/gamen? wifi is hiervoor beveiligd

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
1.4K
Ritsuka
11 jaar geleden
Belangrijke internetverbingen daar vertragen zodat jij een spel kunt spelen..

Antwoorden (4)

Via een proxy zou dat misschien kunnen lukken.
Maar waarom gebruik je niet gewoon de 3G toegang van je telefoon? Dan kun je alles en hebben de andere patienten geen last van jouw bandbreedtegebruik.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ziekenhuizen hebben vaak, naast een medewerkers-/studentenwifi, een gastenwifi en een patiëntenwifi. Op die laatste is vaak meer mogelijk dan op die van de gasten, maar daar moet je wel een inlogcode voor hebben.

Ik denk niet dat je op een andere manier om de beperkingen heen kunt dan door te vragen aan het personeel of ze je de inlogcodes willen geven.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In heel veel ziekenhuizen is wifi gewoon gratis te gebruiken. Het St. Elisabeth Ziekenhuis in Tilburg bijvoorbeeld biedt deze service gratis en voor niks aan.

Toegevoegd na 1 minuut:
Even voor de duidelijkheid: je hoeft daar dus geen codes of dergelijken voor te vragen. Op het moment dat je het ziekenhuis binnen stapt kun je al verbinding maken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In veel ziekenhuizen bied men Internet aan. Veelal gratis. Er is een patienten internet waarvoor je een patienten inlogcode nodig voor heb (word meestal gevraagd als je verbinding hebt gemaakt). Dit is meestal via WiFi.

Daarnaast biedt men ook publiek internet aan, veelal voor bezoekers in wachtruimten. Als het goed is, dan zijn deze voorzien van een proxy en kan je benaderen wat men toe staat of het staat compleet open.

Als je je eigen laptop mee neemt, kan je veelal alles downloaden en installeren mits de proxy dit toe staat.