als ik online video's kijk loopt het de hele tijd vast hoe kan ik dit stoppen?

Ik heb dit probleem al eerder gehad en die antwoorden hebben toen voor een tijdje geholpen. Door de lokale opslag omhoog of omlaag te zetten maar nu blijft hij weer de hele tijd vast lopen. Ik heb de nieuwste versie van flash player. En video’s die ik niet via internet kijk doen het wel normaal. En op de andere laptops en computers in mijn huis doen ze het wel normaal. Hoe kan ik dit oplossen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Beste,

Soms raken PC's vol, dan heeft het ook moeite om alles soepel te laten verlopen. Probeer zo veel mogelijk te verwijderen. Hiervoor kun je eventueel het programmatje 'CCleaner' gebruiken. Deze kan je helpen om je pc een stuk sneller te laten draaien. Mocht het schoonmaken van je PC niet helpen, kun je natuurlijk ook weer je PC in fabrieksinstellingen zetten. Dan zou het snel moeten zijn.

Succes!

Schiz0ide