Als je via Marktplaats mailt, krijg je daar op je eigen email-adres een melding van, als je dit als optie aangegeven hebt op Marktplaats. Maar je ziet zijn of haar email-adres niet, net zomin als diegene jouw email-adres te zien krijgt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dat is versleuteld, het echte e-mailadres krijg je niet te zien.