Wat krijg ik te zien onder de naam van een contact persoon , bij whatsapp, als diegene mij heeft verwijderd!

Bij een van mijn contacten zie ik niets meer staan onder zijn naam, dus ook geen laatst gezien???

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Als "laatst gezien" niet word aangegeven kan het zijn dat je bent geblokkeerd.

Maar sinds de nieuwste update kan je "laatst gezien" ook uitschakelen en word er alleen "online" weergegeven wanneer die contact persoon online is op whatsapp.