Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe voorkom ik dat ik mijn mails dubbel binnen krijg?

Sinds een aantal dagen gebruik ik Gmail ,voor het verzenden en het lezen van mijn mails gebruik ik incredimail,nu krijg ik sinds die tijd alles dubbel binnen.Hoe kan ik dit oplossen?.
B.v.d.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
5.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Je zult gewoon 1 of meerdere accounts moeten verwijderen, of je instellingen in incredimail moeten aanpassen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vervang incredimail door Thunderbird. Daarmee kun je GMail lezen en versturen. Hoef je niet meer op gmail in te loggen. Thunderbird kan trouwens ook mail van je eigen provider, yahoo en hotmail lezen en versturen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dit komt door de instelling in incredimail
bericht op server achterlaten
zie bij je instellingen van je email account

dat kun je afvinken maar is eigenlijk niet handig
want wil je dan je mail eens lezen op een andere pc
dan je eigen dan lukt dat niet als ze alleen op jouw eigen pc staan
het beste is eigenlijk helemaal geen incredimail of ander email programma te gebruiken
alle functies zitten al in gmail ingebouwd.

programma,s als outlook/ incredimail zijn eigenlijk alleen handig voor een email adres van je provider zelf
vind ik.
ik gebruik ze zelf helemaal niet meer omdat als je pc eens kapot gaat ook je mail heel moeilijk terug te krijgen is
met online webmail heb je daar geen last meer van

je logt gewoon in en daar is alles weer terug omdat je deze gegevens bewaard buiten je computer
dus ook al zou deze kapot gaan of in de waar
dat maakt voor je mail en adressen niet uit
(Lees meer...)
capthavoc
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding