Kun je op één tumblr-blog zien welke andere blogs van dezelfde auteur zijn?

Ik wil een tweede tumblr blog maken, maar ik wil niet dat mensen die de ene lezen, de andere kunnen lezen, en andersom. Omdat de een gewoon echt van mij is, en de ander meer over een website gaat... En ik wil die twee graag gescheiden houden.

Toegevoegd na 4 uur:
Het is dus echt mijn vraag of de lezers van de ene weblog kunnen zien dat je nog een andere weblog hebt.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Hai Jenneke,

Als je een tweede tumblr blog maakt, kunnen de mensen die jou volgen op jou eerste URL niet je tweede blog zien. Ze kunnen ook niet zien dat het van jou is. Ze zijn totaal verschillend, maar als JIJ mensen wilt volgen op je tweede blog dan kan dat niet, hun krijgen dan een melding dat jou eerste blog hun volgt ,omdat je eerste blog jou hoofd blog is.

Het enige wat je kan doen is al beantwoord, is inderdaad een nieuwe email aanmaken,dan heb je een heel ander Blog.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dankje! Dat was dus precies wat ik wou weten. Het scheelt namelijk een hoop gedoe als het allemaal onder één tumblr account kan vallen.

Andere antwoorden (1)

Nee, dat kun je niet zomaar te zien krijgen bij welk email adres de blogs horen of de naam tenzij je dat er zelf bijzet :) Je kunt alleen niet zorgen dat iemand die er al 1 leest de andere niet kan bekijken, maar ze kunnen je 2e blog dan niet zomaar vinden als ze bijvoorbeeld je email adres of blognaam opzoeken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik bedoelde meer, kunnen de lezers van de ene weblog zien dat je nog een andere weblog op hetzelfde account hebt, of niet?