Ik wil in Google Chrome een bepaalde website als vertrouwd instellen. waar vind ik een knop als internetopties?

ik heb al gekeken onder de moersleutel maar niks gevonden wat er op leek.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
14.2K

Antwoorden (1)

Onder de moersleutel staat "instellingen" en daar kan opgeven "bij starten" wat u wilt.

Toegevoegd na 4 dagen:
Verkeerd begrepen, ik dacht instellen als "startpagina".
Voor die beveiliging kan u eens zien op onderstaande links.
Voor Indicatoren voor websitebeveiliging zie link 1
Voor Geavanceerde beveiligingsinstellingen zie link 2
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
nee hoor daar vind je het niet, ik heb onder programma's zoeken de internetopties gevonden van internet explorer! Google chrome heeft deze gewoon niet!