Hoe kan je in Firefox makkelijk al je favorieten/bladwijzers zien?

Als je bij Firefox rechtsboven op de sterretje klikt (rechts naast het huisje), dan kan je wel je recent aangemaakte bladwijzers zien, maar dat zijn er maar een stuk of tien. Is er een manier om makkelijk alle bladwijzers te kunnen zonder allemaal andere dingen te hoeven openen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Ja dat kan heel makkelijk. Druk hiervoor op Ctrl+Shift+B.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is het beste antwoord; je kunt dan bv ook zoeken in je favorieten en ze makkelijk rangschikken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha vdijken, bedankt maar denk niet dat het aan jou is om dit als beste antwoord te klasseren ;)

Andere antwoorden (3)

Ja ; helemaal bovenaan in je werkbalk (tussen geschiedenis en extra) staat een tabje bladwijzers.
Als je daar op klikt, krijg je ze allemaal.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Weird.....
Ik heb al tientallen versies van Firefox gehad, maar nog nooit een zonder 'bladwijzers'.
rechtermuisknop op de balk boven je tabs klikken, dan menu balk, dan bladwijzers, dan alle bladwijzers tonen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je klikt op pijltje in de oranje Firefoxknop linksboven. Dan kies je voor Opties en je vinkt Menubalk aan. Nu heb je de mogelijkheid om rechtstreeks bij de Bladwijzers te komen. En daar staat als eerste mogelijkheid: Alle bladwijzers tonen.
Amadea