Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe klik ik op 'bevestigen'?

Ik zit op een site waar ik gegevens in heb gevuld, en ik moet klikken op 'bevestigen', maar ik kan niet verder naar beneden scrollen. Ik heb al geprobeerd om uit te zoomen op de site, maar het probleem blijft zich voordoen. Is er nog een andere manier?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
810
fremar
12 jaar geleden
Gewoon enter? Mogen we weten welke site?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een site van Studielink en op enter klikken en opnieuw beginnen helpt niet. Maar ik probeer wel een andere browser.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met een andere browser lukt t :)

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

De pagina verversen en opnieuw proberen, als je het knopje niet kan aanklikken dan heb je waarschijnlijk iets vergeten in te vullen of iets fout.
of probeer een andere browser.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is moeilijk om hier antwoord op te geven, aangezien je ons best weinig informatie geeft. Misschien helpt het om op enter te drukken, of helemaal opnieuw beginnen?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer het ' knopje' naast het kruis rechtsboven aan. Als daar twee vierkantjes staan en je klikt er op krijg je een scherm waar je vaak wel scrollbalken in hebt want dat is jouw probleem. Je hebt geen scrollbalken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je het gewoon wilkeurige tekst op de site selectert en tegelijke tijd je muis naar beneden trekt tot dat je knopje bevestigen vindt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding