Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik een bestand van +-700mb delen met mijn vrienden (school) zonder het publiekelijk het bestand te moeten delen?

Ik heb een programma gekregen van school en iedereen mag hem een dagje lenen om op zijn computer te installeren.

Maar we zijn met 20 dus dit zal lang duren en ik wil het bestand niet online zwieren omdat er Copyright op zit.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
614

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Op www.wetransfer.com kun je het bestand uploaden en versturen naar je klasgenoten. Je kunt het vooraf versleutelen en het wachtwoord separaat versturen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer eens dropbox, Dropbox is een online file storage. Je moet hier wel een account aanmaken.

mappen die je aanmaakt kan je op "delen" zetten en dan e-mail adressen invoeren.

Als die e-mail adressen krijgen dan een verzoek om ook dropbox te nemen en de box te bekijken waar jij je bestand in heb staan
(Lees meer...)
Jaspro101
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ zeer handig, gebruik ik ook voor school.
Jaspro101
12 jaar geleden
Je kan zowieso al heel veel gratis opslag krijgen, zelf heb ik 2 GB aan gratis opslag
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
idd, paar vrienden uitnodigen of opdrachten uitvoeren, en je MB's/GB's gaan omhoog, momenteel zit ik op de 3,75 GB.
Je kunt er een torrent van maken die je verder niet online zet in de zin van op torrent sites maar enkel aan vrienden toestuurt. Daarnaast kun je het bestand nog inpakken met wachtwoord beveiliging (met bv winrar).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding