Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe stel ik het volgende in?zie uitleg.

Ik heb een laptop en Pc,nu krijg ik niet de e-mails op beide computers binnen,hoe kan ik dit instellen,laptop windows 7,pc vista?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
786

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Als je je mail ophaald op de ene computer, verdwijnt het van de mail server van de provider. Hierdoor kan je het met de andere computer de mail niet meer ophalen. Dit is op te lossen door je een kopie van je mail, na het ophalen, op de server achter te laten. Dit kan je doen in je instellingen van je account. Dit is een beetje afhankelijk van de email client die je gebruikt. Ga naar je account instellingen en klik op wijzigen. In het scherm dat je nu krijgt zal een een knop of tab vinden met meer instellingen. Klik hierop en zoek naar geavanceerd. JE zal een veld vinden waar je de optie"een kopie van de berichten op de server achter laten" kan aanvinken. Geef dan meteen aan dat die kopie verwijdert moet worden na een x-aantal dagen. Zou je dit niet doen dan loopt je mailbox vol zodat je op een gegeven moment geen mail meer kan ontvangen. Zelf heb ik hem op 10 dagen staan. Binnen die tijd heb ik zeker op beide computers de mail gelezen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
I.p.v. die 10 dagen kun je ook aangeven dat de mail verwijderd moet worden wanneer je deze uit je inbox op de PC of laptop verwijderd. Voordeel daarvan is dat mail die je meteen weggooit niet meer hoeft te worden opgehaald op het andere apparaat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
heel hartelijk bedankt voor het antwoordt.
rins
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@ roqui
Volgens mij was het juist de bedoeling dat de mail op het andere apparaat ook opgehaald werd; anders hoef je dit sowieso niet in te stellen

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding