Wat betekend: x has not received your last poke yet, because x has not logged in since the poke. Dit zijn pokers vanuit Facebook, wat betekend dit?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

X heeft je poke niet ontvangen, omdat x sinds de poke niet meer ingelogd heeft.

Toegevoegd na 1 minuut:
Poke is net als porren op Hyves, een redelijk zinloze actie. Het is bedoeld om van iemand de aandacht te vragen.
Ritsuka
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De persoon moet jou niet alleen spreken, maar deze moet ook de poke aanklikken, in ontvangst nemen. Zolang dat niet gebeurt, blijft de poke onderweg.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als dat zo is (wat best zo kan zijn), dan is de melding van Facebook dus niet juist. Deze had dan zo moeten zijn: x has received your last poke, but because x has not reacted on your poke, you cannot send another poke. Of iets van die strekking.
Ritsuka
12 jaar geleden
Facebook heeft wel vaker kromme meldingen.. Vooral de NL versie.