Zijn er aparte abonnementen voor internet en tv in een vakantiewoning?

Beste,
Wij hebben een vakantiewoning gekocht. Daar willen we natuurlijk internet en tv. Zijn er aparte abonnementen voor internet en tv in een vakantiewoning? Het is in friesland en we zullen er met name in de zomer zitten. Het wordt dus ook niet heel veel gebruikt.
Weet iemand of er een mogelijkheid is, of moet je gewoon een standaard abonnement nemen?
Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
1.9K

Antwoorden (3)

Als er daar een mogelijkheid is om via de kabel een abonnement te krijgen dan moet je gewoon een standaars abonnement nemen. Er bestaan geen speciale abonnementen voor vakantie woningen. Er is namelijk niemand die kan garanderen dat er neit 12 maanden per jaar gebruik van wordt gemaakt.
12 jaar geleden
Een 3G prepaid stick gebruik ik. Ik betaal 2.5€ per dag gebruik. Weegt niet op tegen een jaarabonnement.
Voor TV kan je Digitenne gebruiken. 7€ per maand.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vroeger had digitenne een vakantie abonnement weet niet of ze dat nog hebben maar een telefoontje waard