komt een DDoS aanval geregeld voor in Nederland?

ik ben nieuwsgierig omdat de 'Anonymous' en andere hackers tegen de wetten (sopa, pipa) zijn. En daarvoor websites platleggen die voor de wetten zijn.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Ja dat gebeurt zeker regelmatig. Zonder in details te treden zijn er complete organisaties die zich al jaren hier tegen moeten beschermen.
Het is voor iedereen die een beetje weet waar z/hij moet zoeken een kwestie van een beetje geld overmaken om willekeurig welk internet adres aan te laten vallen door 10.000 100.000 of zelf 1.000.000 computers voor een uur of dag.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Er zullen altijd kindertjes blijven die een website van een vriend gaan DDoSen. Die server kan dan maximaal 150 mensen tegelijk aan en dat is dan ook makkelijk te plat leggen.
Wat er met PSN is gebeurd en nu met SOPA komt in Nederland weinig voor. Wel zijn er Nederlandse mensen in de groep 'Anonymous'. Die helpen dan met het platleggen van US sites.