Kan je er wat aan doen als iemand je setalk op internet ?

Toegevoegd na 1 minuut:
stalk

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Setalk? Wat is dat?
Amadea
12 jaar geleden
Wat doet zo iemand dan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
We hebben echt meer informatie nodig.Op welke manier word je gestalkt?

Antwoorden (2)

'Cyberstalken' is ook gewoon stalken dus je kunt aangifte doen bij de politie. Het hangt er wel vanaf hoe je wordt 'gestalkt'. Als iemand je een paar berichten stuurt, dan is dat geen stalken natuurlijk. Als je langdurig wordt gestalkt moet je gewoon effe langs de politiebureau gaan en dit melden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Meestal kan je hem toch blokeren of aangeven op de site? Ik weet ook niet waar die je stalkt op internet, maar bij de meeste sites kan het.