Waarom zie ik maar een beperkt aantal resultaten op google?

Zoek bijvoorbeeld op google naar "google", het volgende verschijnt:
Resultaten 561 - 569 van circa 4.120.000.000 voor google.

Waar zijn de andere 4119999431 resultaten te vinden? Onderaan kan ik niet klikken naar een volgende bladzijde.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Internet
1.2K

Het beste antwoord

Geen dubbele site's, maar site's met zo goed als dezelfde content.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

"Om de meest relevante resultaten te tonen, hebben we er een aantal weggelaten die heel sterk lijken op de reeds weergegeven 569. Indien gewenst kunt u de zoekbewerking herhalen met de weggelaten resultaten."

Staat onderaan op die laatste pagina. Het zijn gewoon dubbele sites.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ja kan onderaan een pagina met zoekresultaten altijd klikken naar de volgende pagina.