Hoe verwijder ik bijvoorbeeld films/muziek/televisie/boeken als interesse op facebook?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
17.4K

Het beste antwoord

Klik op de interesse die je wilt verwijderen (bijvoorbeeld een band).
Nu kom je op de pagina van de band.
Scroll naar onder en zoek in de linkerbalk naar de link 'Unlike' (zie afbeelding).
Als je hier op klikt, ben je geen fan meer van de pagina, en verdwijnt het uit je interesses.

Toegevoegd na 4 minuten:
Je kunt er ook voor kiezen om de lijst met interesses onzichtbaar te maken voor iedereen (behalve jezelf natuurlijk).
Dit doe je door op de info pagina op je profiel te klikken op het knopje edit bij hetgeen dat je wilt aanpassen (bijvoorbeeld Arts and Entertainment)
Verander in het dropdown menu onder het knopje rechts de optie naar 'Only me'.
Plaatje bij antwoord
Kimath
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hartelijk dank, het is gelukt!