Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik dit Mozilla Firefox probleem op?

Ik heb sinds kort een blijvend probleem met Mozilla Firefox. Er komen vreemde sites tevoorschijn bij Facebook of Youtube bijvoorbeeld. maar niet alle sites, want encyclo.nl werkt nog wel...

Toegevoegd na 2 minuten:
oh, het ligt niet aan het internet, want alle site werken wel met google chrome of internet explorer.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
554

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik vermoed dat je een update hebt gehad van FF. De site laden te langzaam waardoor je niet de grafische weergave krijgt zoals je gewend bent. Het zijn overigens wel juiste sites zo te zien alleen is een soort basis (html) opmaak.
Waarschijnlijk heeft het te maken met 1 of meerdere addons. schakel ze uit en schakel ze dan 1 voor 1 weer in. Zo kom je erachter welke de boosdoener is.
Kijk ook even in "over firefox" of er een nieuwe update is. Wellicht dat je hiermee het probleem kan verhelpen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik zou firefox opnieuw downloaden en installeren
Maar het kan ook zijn dat je bijv javascript uit hebt staan.
Dat is een instelling.
Die weer normaal gezet wordt als je ff helemaal opnieuw installeert
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat had mijn buurman ook spontaan.
Ik heb FF met revouninstaller gedeinstalleerd met de grondige verwijdermethode en er opnieuw opgezet. Probleem opgelost.
Als je het zo doet wel even alle wachtwoorden, addons en bladwijzers onthouden want je nieuwe FF begint weer als een baby.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding