Hoe komt dat ik geen uitnodiging voor facebook krijg van mijn kids op de andere PC?

heb hier 2 pc's staan naast elkaar
1 van mij en 1 van de kinderen
kwestie van ze in het oog te houden van wat ze op het net allemaal doen begrijp je

wel die zitten achter dezelfde router
op het internet

nu het probleem is dus dat die kinderen een msn acount hebben aangemaakt

maar als ze mij uitnodigen om hen toe te voegen krijg ik hier op mijn pc dus niets van hen door

dus ik krijg geen uitnodiging

en ik kan ze dan ook niet toevoegen

Hoe komt dit en hoe op te lossen????

Toegevoegd na 35 minuten:
SORRY het gaat niet over facebook maar over msn account he

de rest van het verhaal klopt wel !

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Probeer msn eens helemaal te verwijderen en dan opnieuw te installeren.