Kent iemand een veiling op internet waar je echt 100% niks voor hoeft te betalen?

Ik ben al een tijdje opzoek naar gratis veilingen op internet. Maar kan er niks over vinden. Elke keer alleen dat je 50 cnt moet betalen voor een keer klikken. Daarom mijn vraag. Kent iemand een veilingssite waar je echt niets voor hoeft te betalen?

Toegevoegd na 3 minuten:
Ben vergeten er bij te vermelden dat het niet voor vakanties is.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (3)

Vakantieveilingen.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Toevallig vanmorgen in de kranr gelezen.....

http://www.gratisafhalen.nl/

Toegevoegd na 31 seconden:
krant, en geen kranr......
12 jaar geleden
Volgens mij bestaat er geen gratis veiling want per definitie is een veiling een verkoop waarbij geboden wordt en gaat dat wat verkocht wordt naar de hoogste bieder. De veiling begint bij nul en wie dan het meeste biedt krijgt het. Dus als je niets biedt krijg je het ook niet.