ik wil met mijn laptop op 'n andere lokatie internetten, nu heb ik n webkey van deze kennis nodig,wat is de procedure om dit in te stellen.

ik wil dus internetten en mijn mailbox bekijken in 'n andere stad bij 'n kennis op 'n andere lokatie dus; hoe is de instelling van deze procedure.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Als de ander een open netwerk heeft kan je gewoon je laptop aan zetten, en kan je er op.

Als je netwerk aangeeft dat je er niet op mag, moet je de beheerdeer vragen om de code die ze ingesteld hebben bij het opzetten van de router.

Als je kennis dit niet meer weet zal hij de router opnieuw in kunnen stellen. Kijk daarvoor op de handleiding van desbetreffende router.

Let op: Elke computer op het netwerk moet nu de dnieuwe code instellen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Vraag aan die persoon, en als je niet jokt of andere bedoelingen hebt en te vertrouwen bent, dan zal die persoon dat graag aan jou vertellen...

Zo zit dat... Ik ga je niet leren in te breken, daar pas ik voor...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je hebt de WEP key van die persoon nodig (tenzij hij/zij WPA gebruikt). Daarnaast is het van belang dat je in de allow list van de MAC adres filtering staat. Met andere woorden, de ander zal nog even wat moeten instellen.

Toegevoegd na 1 minuut:
De WEP key stel je in, door wanneer je je WiFi hebt geactiveerd, rechts te klikken op je WiFi Netwerk ikoon (meestal Draadloos LAN genoemd) en dan Beschikbare Draadloze Netwerken aanklikken. Daar moet dan een SSID van het netwerk van die kennis staan en die dubbelklik je. Vervolgens vraagt hij om de key en daar kun je hem invoeren.