problemen met map laden wie kan mij helpen? zie extra uitleg

als ik met BFH in het spel zit *het menu gedeelte* en ik speel op play now dan kom ik niet verder dan dat hij de map wel laad maar daarna gaat hij over op een beeld met alleen maar lucht en ik kan nergens meer op klikken ik zie alleen maar lucht en geen wapenkeuze of dergelijke

weet iemand hoe ik dit moet oplossen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Misschien proberen het spel te herinstalleren. Ik heb dit ook weleens gehad met Battlefield Heroes en heb hem toen opnieuw geinstalleerd en daarna deed ie het weer perfect.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb het al gevonden :D gwn eerst de tutorial goed spelen en dan werkt het waarom ????