Kan je op windows 7 een wifi én een LAN-verbinding tegelijkertijd instellen

Ik heb mijn ipod touch naar iOS 5 geupgrade en daar kan he draadloos op syncen. Maar wij hebben een LAN-verbinding op inze pc en mijn ouders willen dat niet veranderen dus kan je beide, wifi en LAN?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Ja dat is mogelijk.

Als je een wifi verbinding hebt én een lan kabel in je pc/notebook dan heb je ook 2 verbindingen tegelijkertijd