Yunomi: Hoe Spaar je ze?

Is zo ontiegelijk vaag beschreven op de officiële site...

1. Website bezoeken +5 (elke maand?, want elke dag/week: verandert niks)
2. Posten van een reactie +10 (werkt maar 3x?, want nu na een week als ik een reactie plaats komt er niets bij)
3. Invoeren van een productcode +20

Ja verder kom ik niet... HELP, ik overleef het niet zonder zo'n pakket :P

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
Ritsuka
12 jaar geleden
Waar gaat dit over?
Ritsuka
12 jaar geleden
En ik leef nog steeds, dus zul jij het ook wel overleven :)

Antwoorden (1)

Het zit zo:
je kunt een maximum aantal nomi's per 7 dagen krijgen:
3 x 10 voor reactie,
2 x 10 voor recepten,
1 x 30 voor meedoen actie,
1 x 25 voor een artikel toevoegen,
1 x 5 voor een spelletje,
1 x 10 voor de chat,
1 x 5 bezoek website,
2 x 10 punten voor toevoegen product codes iedere 2 weken,
1x5 voor klikken op een verwijs link van Yunomi en punten voor vrouw van de dag (10 en 50).

En dat is dus het maximum meer krijg je niet per week. En een week is dus 7 dagen. Heb je op maandag een artikel toegevoegd kun je dus pas 7 dagen later er weer nomi's voor krijgen.
Als je nu alle gangbare dingen bij elkaar optelt: 3 reacties (30) 2 recepten (20), 1 actie (30), 1 artikel (25) 1 spelletje (5) 1x chat (10) 1x bezoeken (5) dan kun je dus per week 125 nomi's bij elkaar sparen, in 4 weken kun je dus al 500 nomi's hebben....Die 7 dagen worden exact aangehouden. Heb je dus op maandag om 20.00 uur een artikel geschreven, kun je de volgende maandag na 20.00 uur weer nomi's krijgen voor een artikel.

(Dit is mij door een Yunomilid meegedeeld en haar berekening klopt niet helemaal want ze rekent Vrouw van de dag niet mee. Ik vind het maar gezeur met die punten.en let er niet meer op. Yunomi is van Unilever en ze proberen je dus aan te zetten hun producten te kopen).