inkomende / uitgaande pop3 mailserver van hotmail/live?

zodat ik me hotmail in kan stellen op mobiel..

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet
1.1K

Het beste antwoord

Answer

As of March 12, 2009, POP3 access is now available free to all Hotmail users worldwide.

POP server: pop3.live.com (Port 995)

POP SSL required? Yes

User name: Your Windows Live ID, for example yourname@hotmail.com

Password: The password you usually use to sign in to Hotmail or Windows Live

SMTP server: smtp.live.com (Port 25 or 587)

Authentication required? Yes (this matches your POP username and password)

TLS/SSL required? Yes
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het antwoord van Jelle is helemaal geweldig.
Kijk ook eens of er voor de mobiele een aparte applicatie is die samenwerkt of los staat van het toestel. Kan je vaak eenvoudiger mee werken.
Pop3 is nadelig want je kan slechts vanaf een enkel punt je mail ophalen waarna het van de server is verwijderd. Dus dan heb je straks je mail op je telefoon en en del op een andere locatie staan. Dat kan onhandig zijn.