Wordt bij toto bij het invullen van je bankrek-nr gelijk gecheckt of dat rekeningnummer van jou is?

Wil net een toto-account aanmaken en het lukt maar niet met het bankrekeningnummer. Dan staat er dat ik een ongeldig rekeningnummer heb ingevoerd (heb trojwens 2 rekeningen, deze gebruik ik voor recreatie en die andere voor de dagelijkse kost). .. Dus: wordt er gelijk gecheckt of het rekeningnummer van jou is OF doe ik nou iets verkeerd?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
1.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is het misschien een spaarrekening?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee.. Begrijp er niets van

Antwoorden (1)

Wil je niet een andere bankrekeningnummer invullen want dat heb ik nog nooit gehad.