Verhuist bij een domein verhuizing de inhoud van de site mee?

Ik wil mijn site verhuizen naar een andere webhoster.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Nee. Alleen als je site verhuist naar een andeer server bij dezelfde hosting provider zullen zij de data verhuizing op zich nemen. Het opnieuw opzetten en verhuizen van de site zelf zal je dus zelf moeten doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Nee, je krijgt immers een ander ftp adres en nieuw wachtwoord en gebruikersnaam. Wat je kunt down is met een ftp programma een backup maken op je pc in een map. Als je de nieuwe server hebt hoef je alleen deze map van je pc op de nieuwe server te kopieren! Kost je een paar muisklikjes...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, dit moet je zelf verzorgen. Jij bent namelijk de enige met toegang tot beide de nieuwe site en de oude site.

Let op: Als je website gebruik maakt van een database moet je behalve je bestanden, ook de database overzetten. De database is namelijk geen map of bestand, maar wordt apart gehost.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dan zul je in overleg moeten met je oude en nieuwe provider over de procedure.