Waarom doet Safari het niet?

Ik had een nieuwe mac gekocht,
hij deed het prima.
maar de volgende dag wilde ik safari opstarten maar toen kwam op dat icoon een vraagteken.
en ik wilde hem even verwijderen uit de Dock.dus daarna wilde ik hem terug halen dus ik zocht op finder "Safari"en er kwam geen safari.
dus daarna probeerde ik op een andere PC de snelkoppeling te kopieeren maar dat wekte niet.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
1K

Het beste antwoord

Je zult safari opnieuw moeten downloaden denk ik, dat kan nu natuurlijk niet meer op je mac tenzij je nog een andere browser hebt. Anders zul je safari moeten downloaden op een andere computer en het op een usb-stick moeten zetten. Dan stop je de usb-stick in je mac en installeer je safari opnieuw.
Safari kun je hier downloaden: http://www.apple.com/nl/safari/download/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik zal het proberen bedankt alvast