Is er een proxy die niet wordt geblokkeerd door OpenDNS?

Momenteel zit ik in Engeland waar maar op bepaalde plekken onbeveiligde netwerken zijn. Maar de netwerken die er zijn, zijn beveiligd met OpenDNS (dus niet alle sites zijn te bezoeken)
Nu zoek ik een proxy, maar die zijn ook geblokkeerd. Nu weet ik dat er proxies zijn die niet geblokkeerd worden, maar ik kan er geen vinden die JavaScript ondersteunt.

Weet iemand er toevallig een?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

ik gebruik in voorkomende gevallen tor (tor.eff,org) maar weet niet zeker of dat kan wat jij wilt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Om bij die proxy's te komen heb je ook toegang nodig tot het internet, en die toegang is en blijft dat netwerk, ook als je een proxy gebruikt. Dus ik denk niet dat je hier iets aan kan doen, tenzij er een website bestaat die niet geblokkeerd is, en je de pagina's versleuteld (encryptie) terug stuurt, waardoor ze niet uit te lezen (zouden) moeten zijn.