Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Google fout 404. Hoe oplossen?

Ik heb deze vraag al eerder gesteld maar daar zat toch de juiste oplossing niet bij. Ik heb de cache al geleegd en de site als ip adres ingesteld. Dan vindt hij google wel maar zodra je een zoekterm intypt vindt 'ie die niet maar springt weer op foutmelding 404. Ook google.be of andere extensies e.d. vindt hij niet. Alle andere sites worden gewoon geopend. Wie heeft de gouden tip?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
4.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

Ga naar google.be en toets in CTRL + F5
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.google.be/#hl=en&source=hp&q=test&oq=test&aq=f&aqi=g10&aql=&gs_sm=e&gs_upl=1587l2282l0l2349l4l3l0l0l0l0l279l599l0.2.1l3l0&qscrl=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.&fp=2d410e39ec6b9cf6&biw=1120&bih=706 doet deze pagina het wel?
Een webserver geeft een error 404 als er een url wordt gevraagd van een pagina die niet bestaat. Bijvoorbeeld omdat de pagina niet meer bestaat, of omdat je een typfout hebt gemaakt in de url.
Vermoedelijk heb jij een verouderde url staan in jouw startpaginaveld bij de Opties van Extra. Met http://www.google.nl (of als extensie .be natuurlijk) zou een server het altijd moeten kunnen vinden.
(Lees meer...)
Amadea
12 jaar geleden
Ben je aan het surfen via een proxy?
Kijk eens bij je internetopties en controleer de verbindingsinstellingen eens.

Toegevoegd na 4 minuten:
Is dit het geval, dan moet je die optie uitvinken. Het kan een overblijfsel van spyware zijn... Anders vermoed ik een probleem met je dns.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Typ het volgende nummer eens in je browse, en laat eens weten wat er gebeurt: 74.125.77.104
Wanneer je het IP Adres intikt maar dan een zoekterm invoert en op enter drukt dan verwijst hij je naar een domein naam. Kun je eens een "ping" doen naar www.google.nl

(Start > Run > typ "cmd" in het vakje > ping www.google.nl)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Great stuff, you helepd me out so much!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding