Hoe haal ik geluid van een filmpje?

Voor mijn filmpje op Youtube zou ik het geluid van één filmpje moeten zetten op een ander filmpje. Ik werk met Windows Live Movie Maker. Kan ik dit? Zo ja, hoe?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Ja, dan kan. Maar om het geluid uit de ene video te halen, heb je een ander programma nodig, bijvoorbeeld (gratis) FormatFactory:
http://format-factory.en.softonic.com/
Je installeert het programma, klikt op "Omzetten naar MP3", en je voegt het videobestand toe dat op je pc staat.

Toegevoegd na 8 minuten:
"Converteren naar MP3" vind je onder het tabblad "Audio".
Wanneer je dat gedaan hebt, kun je onderaan, bij "Doelmap" opgeven waar je het MP3-bestand wilt opslaan.
Daarna klik je op OK. Vervolgens kom je weer in het hoofdmenu en daar klik je op "starten". Het geluid van de video staat nu in de opgegeven map en kun je zó met Live Movie Maker onder een andere video zetten.
Plaatje bij antwoord
Pieter2011
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Volgens mij kan dit niet.
Wat je wel kan doen is een video to MP3 converter gebruiken en daarmee de muziek overzetten.