Hoe kan ik tegen iemand die ik volg op twitter een bericht sturen, bv omdat ik diegene zo bewonder o.i.d...?

Nou, er is eentje die ik volg op Twitter tegen wie ik wil zeggen dat ik hem zo bewonder. Hoe doe ik dat toch?
Ik vind het soms best nog wel ingewikkeld hoor dat twitteren...

12 jaar geleden
in: Internet
1.9K

Het beste antwoord

Door de onderstaande mogelijkheden:

1.Door een direct message te sturen.

Kies in je account "HOME", kies dan uit het menu "direct message" en stuur vervolgens de betreffende persoon een bericht.

OF

Door je volgers op te vragen en uit het "*-menu (onder actions)" direct message te kiezen en vervolgens een bericht te sturen.

2. Door een reply te sturen op een tweet van die persoon.

Toegevoegd na 5 minuten:
Correctie: "Door je volgers op te vragen" moet zijn "Door de degenen die jij volgt op te vragen (following)"
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hier de + die je verdiend had!

Andere antwoorden (1)

Je maakt een nieuwe tweet en begint met een @ dan de Twitter naam (@voorbeeld) dan je berichtje er achter en dan krijgt diegene dat!