Is er een website waar ik al mijn bestanden kan opslaan?

En dan bedoel ik films, muziek, foto's en word-bestanden. Mijn externe harde schijf deed het net namelijk niet en ik ben me rot geschrokken. Nu doet hij het gelukkig weer, maar toch...

En dan bedoel ik wel een site waar ik niet het risico loop dat mensen mijn bestanden kunnen zien!

Eigenlijk wil ik dus een online back up maken.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
1.5K

Het beste antwoord

dit kan makkelijk als je een google account hebt. video's, foto's, muziek etc. sla je makkelijk op in Google Docs.
het mooie is ook, dat je een link kunt opslaan van een bestand en als je dat opstuurt naar iemand kan diegene het ook goed bekijken. Google Docs is erg gebruiksvriendelijk en ook gratis. je krijgt meer dan 7 gigabyte aan opslagruimte en dat word elke dag meer. als je een Smartphone hebt kun je daar ook je bestanden bekijken, gebruiken en bewerken, mits je internet hebt natuurlijk

Met Vriendelijke Groet,

Lennart Schepers
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Super antwoord!

Andere antwoorden (5)

Ja hoor, die bestaan, maar daar moet je doorgaans wel voor betalen.

Toegevoegd na 22 minuten:
http://www.vergelijkbackuponline.nl/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat snap ik :) Wat is de meest betrouwbare volgens jou?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk eens op deze site:
http://www.vergelijkbackuponline.nl/
Vaak kun je dit doen bij je internet provider. Anders kan ik je Dropbox aanraden. Hier kun je (tot 2 Gb gratis) bestanden opslaan op het internet. Wil je meer, dan kun je hiervoor betalen.

Toegevoegd na 22 minuten:
Nu komt mij ook ineens de "Microsoft" variant van Google Docs naar boven. Windows Live Skydrive.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan het in ' the cloud' gooien. Dropbox is inderdaad zoiets. eventjes googelen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt ook een eigen site kopen, en die als backup gebruiken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zie aanbieders gratis online opslag en backup:

http://www.vergelijkbackuponline.nl/gratis-online-opslag-en-gratis-online-backup.html

Suc6!