Hoe maak ik mijn stad zichtbaar op mijn Facebook profiel?

Ik heb gemerkt dat sommige mensen op hun openbare Facebook profiel (het profiel wat je kunt zien als je naar iemand zoekt, maar géén vriend van hem/haar bent) de stad waar ze wonen zichtbaar hebben staan. Dit is iets wat ik de laatste paar dagen ook al probeer te doen, maar ik krijg het maar niet voor elkaar! Ik heb zowel mijn adres ingevoerd, als de stad waar ik woon. Zoals het nu is kan niemand me vinden als je zoekt op mijn voornaam + de plaatsnaam.

Hoe kan ik op mijn openbare profiel zichtbaar maken dat ik woon in Apeldoorn?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
5.2K

Het beste antwoord

Je moet zoeken onder privacy instellingen. Daar kun je precies aanpassen welk deel van je profiel door welke mensen gezien kan worden.
Het gedeelte waar woonplaats staat moet op openbaar staan, standaard staat het volgens mij op friends only.

Toegevoegd na 8 uur:
- Klik op account -> Privacy settings
- onder het stukje "Connecting on Facebook" -> View Settings
- "See your current city and hometown" zorg dat dat op everyone staat
Kimath
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou, ik vind het wel heel flauw dat iemand je antwoord een thumbs down heeft gegeven, want jouw toevoeging slaat de spijker op de kop. Helemaal perfect! Dankjewel!

Andere antwoorden (1)

Als je je profielpagina voor je hebt, staat bovenaan wie je bent, waar je werkt (werk nu bij) waar je geboren bent (werk nu bij) etc. En ook waar je nu woont. Daarachter klik je op 'werk nu bij'. Dan komt er een nieuwe pagina, vul je je woonplaats in, scroll je naar beneden en daar klik je op opslaan.

Moet er wel bij zeggen dat ik soms ook dezelde info neermalen in moet vullen voor fb het opslaat. Wellicht doe je het al lang goed, maar ligt t aan fb.
Succes!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor je reactie! Het vreemde is is dat ik die data wel heb ingevuld! Ik zie bij mezelf, als ik ben ingelogd, wel gewoon de stad waar ik woon. Zo ziet het eruit als ik ben ingelogd en als ik kijk naar mijn eigen profiel:
http://i.imgur.com/momnR.jpg Echter, als ik inlog op een ander (test)account en zoek naar mezelf, zie ik de data niet. Zie het plaatje hieronder:
http://i.imgur.com/K9QCu.jpg Op het profiel van iemand anders zie ik die data wél staan. Hier een voorbeeld (gedeeltelijk bewerkt i.v.m. privacy):
http://i.imgur.com/aQOTd.jpg Heb ik wellicht ergens een optie niet goed staan? :S