Aldi en kruidvat zijn spotgoedkoop, en de kwaliteit is echt heel mooi. als allerbeste kies ik voor het album van de Aldi.

Toegevoegd na 30 seconden:
dat is geloof ik aleen maar online.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Ik maak mijn albums altijd bij dixons. Vin het makkelijk werken. Goede kwaliteit. Ik vind de prijs goed maar dat is voor iedereen anders.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ga naar http//www.webprint.nl/margriet/
Best getest vara magazine.
Beste koop consumente bond
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
blurb werkt heel gemakkelijk en ziet er heel proffesioneel
uit,gratis software en gaat van zelf en ook niet duur.
dus succes ermee
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij Ziggo kan je je foto's al afdrukken vanaf € 0,05

De fotoservice van Ziggo is voor iedereen toegankelijk.
Wel is het zo dat abonnees van Ziggo gebruik kunnen maken van gereduceerde prijzen. Ook beschikken zij over een ongelimiteerde opslagcapaciteit. Ben je geen internetabonnee van Ziggo, dan krijg je de beschikking over een opslagcapaciteit van 500 MB.

Het is ook mogelijk om fotoschilderijen, kalenders, agenda's of posters van je foto's te laten maken.

Toegevoegd na 1 minuut:
Lijkt wel of ik reclame maak voor Ziggo. Eens vragen of ik nu korting krijg op mijn abbo ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik weet niet of je het zo bedoeld, maar ik gebruik altijd mijn albums.nl daar kan je een gratis album maken met een eigen www.adres en overal van elke pc bekijken, ik heb er zo één van mijn hond
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
op je hotmail-account bovenaan foto aanklikken.