wat is het nut van porren op facebook??

????

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
19.8K
Kimath
12 jaar geleden
om mensen te irriteren :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Conclusie: Niemand weet egt waarvoor het is. En het heeft geen nut! XD geniaal

Antwoorden (5)

niks, is gewoon leuk
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt flirten of even laten weten dat je er bent.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tikken op Hyves is net zo'n functie.

Ik denk dat je je het beste kan beschrijven als een vraag om aandacht eigenlijk. Als je in werkelijkheid iemand een por geeft wil je ook de aandacht van diegene hebben. Op facebook wil je dus ook "aandacht" hebben dat diegene ziet dat hij/zij jou heeft gepord.

Echt veel nut heeft het niet, maar dit is de beste beredenering die ik me kan bedenken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja maar tikken op Hyves heeft ook geen functie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Behalve dan de aandacht die je er mee trekt van de ander niet nee
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
met tikken kan je flirten, zo van,
piet wil wel een beschuitje eten met anita!
ofzo..
Mijn vrienden en familie porren elkaar. We maken er met zijn allen een spelletje van. Veel nut heeft het niet maar het is wel leuk:-) Soms hoeven dingen geen nut te hebben maar kan het ook gewoon leuk zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zie de lol er niet van in er staan de heletijd namen aan de zijkant egt irri:p
Amadea
7 jaar geleden
Er is zelfs als gevolg van porren iemand vermoord! http://www.ad.nl/bizar/man-vermoordt-vriend-na-porren-op-facebook~a5c7042c/
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ik krijg regelmatig een por van iemand die ik heb geblokkeerd .. Daar zit ik niet op te wachten, bedoel maar heb hem niet voor niets geblokeerd..vreemd
Porren op Facebook is eigenlijk een applicatie die dient om een persoon even te laten weten dat je nog leeft. Of gewoon om mensen te ambeteren ;)