persoonlijk ben ik wel content met vuze, die zoekt op diverse torrensites en je hebt dan een compleet album of desnoods de complete discografie
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

www.youtubedownload.nl

Kan je alles van youtube downloaden, mischien niet helemaal wat je zocht maar misschien ook wel handig/...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
weet niet.. k kreeg de link van een vriendin.. opzich wel handig!
the pirate bay. het mag dus officieel niet en men is vollop aan de slag om deze torrent weg te krijgen (brein) maar voorlopig mag je, voor eigen gebruik, daar wel nog gebruik van maken.
Pieter
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik gebruik het programmaatje BITCHE om albums en eigenlijk alle soorten bestanden te zoeken op heel veel torrentsites. vervolgens word het gedownload met UTORRENT, ook gratis. werkt perfect bij mij ik vind alles wat ik wil!

wel ff virusscan eroverheen voordat je een bestand opent!!

Toegevoegd na 1 minuut:
en nee....het mag niet eigenlijk :S
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Daar kan je Google zelf ook prima voor gebruiken. (Ik wil nog wel eens Brein Google zien aanklagen)
Als je op zoek bent naar bijvoorbeeld het album OK Computer van Radiohead, dan vul je in Google in het zoekveld dit in:
?intitle:index.of? mp3 radiohead ok computer

Je bent in Nederland niet strafbaar als je albums download (vergelijk het met muziek opnemen van de radio, dat kan al sinds er radio bestaat), maar wel als je ze upload.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Google maar eens op Torrents..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bitcomet downloaden en dan naar mininova.org (heb ik me laten vertellen)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
soms kun je ook hele albums downloaden op limewire of shareaza, makkelijker en een breder aanbod is natuurlijk als je de liedjes los download.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op http://www.mp3z.nl/zoek kun je zo'n beetje alles vinden. Gratis en zonder irritante reclame. Geen idee of ze ook hele albums hebben.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit is mischien ook niet helemaal wat je zoekt, maar het is een goede tip voor elke muziekliefhebber.
Via www.computeridee.nl kan je de youtube to mp3 converter downloaden.
Via dit programma, kan je de link van de video die jij graag als mp3 bestand wil hebben invoeren, en dan maakt dit programma daar een mp3'tje van.

hier even een link:

http://www.dvdvideosoft.com/products/dvd/Free-YouTube-to-MP3-Converter.htm

Have fun!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik kijk zelf geregeld op 4shared.com of op www.clubs.nl