Ik heb internetexplorer9. Inde balk waar ik de sites intyp eronder maar 5 websites weergegeven die ik heb bezocht. Hoe krijg ik daar meer geschiedenis

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Blijkbaar kan je wel eenvoudig van 5 naar 25 omschakelen door de instructies in bijgevoegde link te volgen.
De naamgeving van deze opties vind ik nogal verwarrend, maar het werkt blijkbaar wel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Click aan de rechterkant bovenin op de moersleutel>>>Internet opties
Kies Tabblad "Algemeen" (klokje) opzoeken en vinkje verwijderen
Kies nu voor "Instellingen
Onderin kunt U daar aangeven hoeveel dagen de pagina's te bewaren. Bijvoorbeeld 21 dagen !

Groet:Zoekertje

Toegevoegd na 1 minuut:
* Moersleutel moet zijn : tandwieltje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nog een optie.....

In de zoekbalk typ je Firefox en drukt op enter.
Op de site van Mozilla download je de juiste versie ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je krijgt automatisch meer geschiedenis,hoe weet ik niet precies.