Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Gaat er automatisch internet van je bundel af als je een twitter app hebt op je blackberry?

Ik heb een blackberry waarop ik de twitter app heb gedownload. Ik heb nu nog een Internetbundel maar die loopt gouw af. Als ik geen wifi aan heb en dan zie ik altijd dat tekentje in beeld dat hij data binnenhaalt, of het is van een sms, of van twitter maar dat weet ik niet. En nu vraag ik me af, als ik NIET op twitter kijk als ik geen wifi heb, kost dat dan wel geld? Want ik ben bang dat hij automatisch de tweets vernieuwd om de zoveel tijd.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
547

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Twitter werkt via de internetverbinding. Als je dus Twitter gebruikt is het raadszaam om een goede internetbundel te hebben
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kijk eens luister ik heb een blackberry dus je hoeft er geen twitter op te doen weet je waarom je letter worden klein en bij twitter kan je niet inzoomen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat zou je geld kunnen gaan kosten. Want Twitter maakt gebruik van Internet. Elke keer als de tweets worden vernieuwd kost het je geld. Tenzij je WIFI hebt zoals mij.

Toegevoegd na 56 seconden:
Ik zou ook een goede internet bundel aanschaffen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je Twitter voor BlackBerry hebt: Open twitter app>opties> "tweets vernieuwen op de achtergrond" uitzetten en "bericht bij antwoorden en vermeldingen" uitzetten
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding