Als Facebook mij een bericht stuurt en ik open dat op Blackberry, blijft hij in e-mail als 'ongelezen' staan. Hoe kan dit?

Ik heb sinds gister Facebook. Omdat ik nu heel veel mensen toevoeg en door heel veel mensen wordt toegevoegd, krijg ik daar een e-mail van (en ook als ze wat op mijn prikbord schrijven). Deze open ik op mijn Blackberry, soms ga ik ook met de BB App naar Facebook om het daar nog te bekijken etc. Maar als ik dan mijn e-mail open op de computer, staan daar alle Facebook mailtjes nog steeds als ongelezen, waardoor ik dus tig mailtjes moet aanklikken en verwijderen (kan niet in 1 keer, want dan gooi ik mailtjes die er tussen staan ook weg). Normaal als ik mail open op BB dan wordt dit in mijn 'gewone' inbox ook als gelezen gemarkeerd. Alleen bij mails van Facebook dus niet.

Waarom is dat en kun je dit aanpassen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Een email is al gezonden van facebook naar jou email account. Deze kan facebook niet openen, omdat ze de mail slechts gestuurd hebben en geen macht hebben om je emails te ordenen, openen, bekijken, antwoorden, etc. omdat jij je emailadres en wachwoord niet gegeven hebt, en dat kan ook niet bij fb. Als je je mail op je bb leest, wordt ie wel geopend, omdat bb wel die macht heeft, en jij je emailaccount met je bb hebt geconfigureerd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt voor je reactie :-)
Maar het rare is dus dat dit niet klopt.
Want ik open wel degelijk de mail op mijn blackberry,
maar toch blijft hij dan als ik naar de website van Gmail ga, daar als ongelezen staan. Terwijl ik hem net zo open als elk ander mailtje...
Maar toch bedankt voor het meedenken en het reageren!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet helemaal wat ik zocht, maar je was de enige die antwoord had gegeven, dus ik gun je de 10 punten voor het meedenken erover ;)