In Google Chrome vallen de schuifbalk aan de rechterzijde en de statusweergave onderdaan deels buiten beeld. Hoe kan ik dit aanpassen?

Zie afbeelding. Het ligt niet aan de zoom (heb ik al geprobeerd) en zoals je in de afbeelding kunt zien staat de site in de volledige weergave.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
5.6K

Het beste antwoord

Dit bijna zelfde probleem las ik al eens ergens op een Google Chrome Forum,want daar werd gevraagd,hoe het kom dat als je Chrome opstart,waarom dan de leters (veel)kleiner zijn. Door op CTRL 0 (nul) te drukken zou daarmee dát probleem opgelost moeten zijn. Mogelijk iets voor U ,om dezelfde handeling te verrichten. Van Chrome is verder bekend,dat bepaalde websites niet altijd op de juiste wijze (kunnen) worden doorgegeven. Dat heeft dan niets te maken ,met een "fout" in het schrijven ,om de bewuste website te openen,maar puur omdat deze browser er niet goed mee kan omgaan. Een goed voorbeeld is bijvoorbeeld dat elke website ,welke pas geopend kan worden ná het (persoonlijke) invullen van DigId. Ook daar kan Chrome niet mee uit de voeten. Ik heb geen idee,welke versie Uw browser momenteel is,maar ik heb slechts dat "kleine lettertjesverhaal" ,maar GV opent mijn meest recente versie verder correct : 11.0.696.65.
Mogelij het proberen waard om te (laten) vernieuwen c.q. updaten van Uw browser. Succes en groet:

Zoekertje